Gjennom en tre uker lang konkurranse på Radio Rock, kunne en heldig radiolytter vinne en motorsykkel. Løsningen ble skreddersydd for Indian Motorcycle og besto, foruten selve konkurransen, av promotering via programledere på Radio Rock, via redaksjonelle spotter, via filmer på Radio Rock sin Facebook-side og via Indian Motorcycles’ kommersielle radiospotter.
«Vi kunne ikke måle aktiviteten i antall solgte sykler, da vi allerede var utsolgt, sier Niklas Frisk, Marketing Manager hos Indian Motorcycle i Scandinavia, men vi ønsket å skape oppmerksomhet rundt våre nye modeller og selvsagt å få inn nye kunder på våre nettsider….og det gjorde vi»
Resultatet?
«Vi er superfornøyd med både resultat og gjennomføring, sier den svenske markedssjefen, og det er «jävla kul» når konsept og kanal passer så godt med vårt eget brand. Vi er veldig gjerne med å «leke med Radio Rock igjen!»
-Det er «jävla kul» når konsept og kanal passer så godt med vårt eget brand, sier markedssjef.
Den heldige vinneren ble Andreas (28) fra Mjøndalen, som fikk en drømmestart på sommeren da han gjettet «det hemmelige registreringsnummeret». Han ble den heldig eier av en splitter ny Indian Chief Dark Horse motorsykkel.
Lurer du på hva vi kan gjøre for din merkevare, på Radio Rock eller på en av våre øvrige kanaler? Ta kontakt så gjentar vi suksessen med et konsept tilpasset ditt brand.